dinsdag 27 november 2012

Bedenkingen bij Vijftig Tinten Grijs

(Afgezien van de perverse Grey)
  • Hoeveel keer kan er in een boek holy shit voorkomen? Ik ga ze eens tellen, want Vijftig Tinten Grijs breekt toch het record, denk ik zo.
  • Hoezo is zij de zeventiende als hij er vijftien voor haar heeft gehad? Volgens mij scheelt er toch iets aan hun rekenvermogen.
  • Is het nu 5000, 4000 of 2500 km van Seattle naar Georgia? Of is die 5000 een gevalletje van overdrijven?

Voor de rest, duimen omhoog voor dit boek.


   

3 opmerkingen:

  1. Het zijn meer vrouwen boeken, denk ik, dus ik laat ze onberoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hoeveel keer bijt zij op haar lip en/of draait ze met haar ogen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. God ja dat was ik zelfs even vergeten erbij te zetten. En de keren dat hij met haar naam te roepen haar 'over de rand duwt' (vind ik ook al zo een rare uitdrukking). Echt, alsof het zonder dat niet kan gebeuren :p

      Verwijderen