vrijdag 11 oktober 2013

Wat ga je doen?

Wat ga je nu doen?
Wel, nu doe ik een tijdje niets anders dan anders. Ik werk mijn, jawel, laatste week, ik poets, kook, strijk, ik speel, speel en speel nog een keer met Diego, ik blog, lees, speel, speel en speel nog een keer. Ohja, en vanavond kijk ik achtereenvolgend de opgenomen afleveringen van Belgium´s Got Talent, Astrid in Wonderland en Zo Man Zo Vrouw.
Niets speciaal.
Geen paniek hier, na het niet verlengd worden van mijn contract. Opluchting, ja. Curiositeit, hooguit.
God weet waar ik binnenkort sta. Alle (oké, bijna alle) opties liggen open. Ja, curiositeit is wel een passende omschrijving. We zullen wel zien, maar interessant zal het zeker worden.
Maar nu, nu doe ik even niets anders dan me verheugen over het feit dat morgen de laatste zaterdag is dat ik om half 6 mijn bed uit moet rollen.
Dat en onder mijn deken kruipen voor de eerste act van BGT met een getrainde kip (!).
Genieten, zeg ik u.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten