donderdag 1 mei 2014

Wie ziet het?



Ons meisje op 22 weken. Zo mooi, en bizar hoe het groeit daarbinnen. Een halve kilo zwaar en 25 cm groot...
En laat ik maar gewoon toegeven dat ik keihard geen idéé heb wat haar hoofdje is. Het rechtse deel is het meest logisch, maar mijn eerste gedacht was het middelste deel: daar zie je immers lipjes, een neusje en als je goed kijkt ook een oogje. Het laat mij een beetje denken aan dit
Wie oh wie kan het mij zeggen?
En ik ga mij nu in een hoekje staan schamen.

4 opmerkingen:

  1. je hebt gelijk het middelste is het hoofdje en links zie 2 leuke armpjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt gelijk meid het middelste is het hoofdje en links zie je 2 armpjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe een poging, maar kan even goed compleet mis zijn. Dit is wat ik erin zie: http://trijnewijn.wordpress.com/?attachment_id=4128

    jammer dat ik het bij mijn eigen echo's niet zo makkelijk kon zien, misschien is het wel simpeler om andermans echo te ontcijferen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is wat ik erin zie, al kan ik even goed compleet mis zijn: http://trijnewijn.wordpress.com/?attachment_id=4128

    jammer dat je geen gebruiksaanwijzing krijgt bij die echofoto's hé

    BeantwoordenVerwijderen