donderdag 20 december 2012

Weet dan

Mocht ik er morgen niet meer zijn
Weet dan, ik hou van je, mijn kind
Weet dan,ik zal toch altijd bij je zijn
Ook als je me morgen niet meer vidt

Mocht de wereld morgen vergaan
Weet dan, mijn tijd met jou was de mooiste van mijn leven
Weet dan, ik zal toch altijd naast je staan
Ook als we ooit afscheid moeten nemen

Mochten de sterren morgen stoppen met schijnen
Weet dan, in het donker zal ik je leiden
Weet dan, het licht zal nooit echt verdwijnen
Zolang ik zal waken aan je zijde

En mocht je me ooit zoeken, maar zie je me niet meteen
Weet dan, ik ben altijd in de buurt
Weet dan, ik laat je nooit van mijn leven alleen
Eender waar het leven ons naartoe stuurt

Weet dan, van jou zal ik eindeloos houden
Jou zal ik beschermen, nu en altijd
Weet dan, niets kan me ervan weerhouden
Bij jou te zijn tot in de eeuwigheid

2 opmerkingen: