donderdag 24 januari 2013

Home sweet home

We zijn weer thuis, na een driedaagse trip naar het ziekenhuis.
Ik dacht ´Hé, doe eens lekker gek, want Centerparcs is zooooo 2012!´
Viel dat even tegen. Geen zwembad, geen attractietjes, geen lekkere kindermenu´s.

Wél een maagsonde en darmspoeling voor mijn kleine pruts, want hij kon al weken niet meer naar wc. Een darmstop was de oorzaak. Dus gingen ze hem maar even helemaal leegmaken daarbinnen. Nou, ik kan zeggen dat het geen pretje was. Voor zoontjelief niet, maar voor mama ook niet, want wat was het hartverscheurend om mijn kereltje zo te zien lijden. Drie dagen en nachten ben ik blijven waken aan zijn zijde, troostte hem als de boze verpleegsters waren langsgeweest, speelde met hem zonder spoortje ongerustheid aan hem te laten blijken en sliep ´s nachts met hem samen, met zijn hoofdje op mijn borst. Kon ik zijn pijn maar overnemen. Zo cliché, maar een waarheid als een koe.

Gelukkig zijn we weer thuis. Nooit heb ik mijn huis zo liefdevol omarmd. En nooit ben ik zo blij geweest om mijn zoontjes gezicht volledig intact te kunnen zien, zonder pleisters en buizen door zijn neus. Thuis is het nog altijd het best. Zonder darmstop en vanaf nu met enkel vezelrijke voeding, zodat het voortaan goed gaat voor de darmpjes van mijn schat.

En euhhh, volgende keer kies ik toch maar voor een midweekje Centerparcs. Zooooo 2013!

2 opmerkingen:

  1. Ach gossie toch wat een narigheid! Hopelijk nu alles weer goed met je kleine man, beterschap nog ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat erg. Bah.

    Off topic: om de een of andere reden ben je uit mijn bloglijstje verdwenen (iets administratiefs aan mijn kant... overschakelen van lijstje op mijn blog naar bloglovin) maar je staat er nu weer tussen! Nu even blijlezen...

    BeantwoordenVerwijderen