maandag 18 februari 2013

Een nieuw avontuur

Vandaag was het dan zover: na twee maanden thuis gezeten te hebben met zoontjelief, zette ik vandaag mijn mama-pet eventjes af en begon ik aan mijn eerste week in mijn nieuwe job.

In week 1 krijgen we onze opleiding. Aangezien ik muffe klaslokalen en nog muffere lesboeken had verwacht, was ik aangenaam verrast door de leuke, totaal niet muffe opleidingsmidweek die onze werkgever in petto had.
Drie dagen luisteren naar een leerkracht met een zalig Kempens/Antwerps accentje, koekjes en drank voor je neus en regelmatig (lees: om het uur) een pauzetje. Ohja, en GRATIS BROODJES tijdens de middagpauze. Ik zeg u, mijn broodje gerookte zalm was heerlijk. Jammer dat ik zo snel vol zat.

Toch was ik blij toen ik mijn mama-pet weer op kon zetten. 't Is toch weer wennen om niet meer de hele dag bij hem te zijn. Al moet ik zeggen dat ik vanavond uitgeruster ben dan de laatste twee maanden het geval was. Toeval, zeker?

3 opmerkingen:

  1. Als je maar lekker bezig bent, dat geeft weer energie.

    Wat is het voor opleiding?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook benieuwd naar de opleiding!! En ja...na n dag werken ben ik uitgeruster dan als ik thuis ben...haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is gewoon een basisopleiding die iedereen krijgt, met standaard procedures enz en specifieke manieren die gehanteerd moeten worden in bepaalde situaties. Ik ga overigens voor de Lidl werken, naar mijn mening onderschat werk (tot voor kort ook door mezelf hoor) en heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen