vrijdag 2 augustus 2013

Modeshow numero 2

Remember dit stukje?
Ik kreeg overlaatst dus een mail over die show in Charleroi. Of ik nog wou meedoen.
En eigenlijk heb ik niet echt getwijfeld. Het antwoord was gewoon ja.
Niet dat ik mijn modellentijd mis, maar eens in de zoveel tijd is het wel eens leuk en het verdient ook lekker.
Dus.... Ik zal maar eens uit de koelkast komen en mijn talons aantrekken. Want men, er zal deze keer geoefend worden. Ik heb immers uit vertrouwde bron vernomen dat die show daar een stuk grotesker zal zijn dan in ons klein, schattig winkelcentrum.
En als ik stijf van de schrik achter het podium sta, net voordat ik op moet, kan ik altijd mijn mantra in gedachten herhalen: ´Niet erg als ik het verpruts, ik ken hier niemand en zij mij ook niet, die lui zie ik nooit weer.´
Dat kon ik in ons klein, schattig winkelcentrum niet, maar in het grote Charleroi gelukkig wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten