maandag 2 september 2013

Ik wou niet

Wat ben ik blij dat je nog niet naar school hoeft. Mijn kleine, grote jongen die gisteren nog maar 2 dagen oud was. Blijf jij nog maar even bij mij.
Ik miste je meer dan anders vandaag. ´Mama niet wekkere vandaag,´ zei je bij het opstaan. Mama wou ook niet gaan werken, schat, maar het moest wel. En toen ik je moest afzetten, wou je me niet loslaten. Ik ook niet, schat, maar het moest wel. En je wou nog kusjes, knuffels en nog meer kusjes, knuffels en kusjes, knuffels. ´Mama niet wekkere.´ Ik wou niet, schat, maar ik moest wel.
En toen ik je beteuterde gezichtje zag toen ik vertrok, brak mijn hart. Zo mooi, zo lief, zo alles ineen. En het enige wat ik dacht was: ´Sorry, schat. Sorry dat mama gisteren kwaad op je werd. Ik wou het niet, maar het moest wel.´

1 opmerking:

  1. Jaaa, dat zijn de moeilijke momenten hè?! En dat boos moeten worden en je daar dan rot over voelen is ooooo zoooooo herkenbaar maar dat moet gewoon af en toe, daar wordt geen kind slechter van hoor.

    BeantwoordenVerwijderen