woensdag 2 januari 2013

Hallo 2013!

(een beetje afgekeken bij Des en Silke)

Shit, 2012:
...dat ik twee keer mijn werk verloor.
...voor de break-up from hell.
...en de daaropvolgende verhuissessie.
...dat het definitief stoppen met roken niet wil vlotten.
...dat ik nog steeds om het minste ga huilen.
...dat mijn gsm kapot ging. En mijn laptop en fotocamera. Alledrie tegelijk.
...dat een geliefd deel van mijn familie naar Mexico verhuisde.

Bedankt, 2012:
...dat ik twee keer nieuw werk vond.
...voor de make-up from heaven.
...en de daaropvolgende verhuissessie, inclusief schitterend duplexappartement.
...dat ik toch ferm ben geminderd met roken.
...dat ik een nieuwe gsm, laptop en fotocamera kocht/kreeg. Alledrie tegelijk.
...voor de fantastische eerste verjaardag van mijn engel.
...voor zijn eerste stapjes.
...zijn eerste woordjes.
...zijn eerste kusjes.
...voor het mama zijn an sich.
...dat ik het hoofdstuk ´vermageren´ heb afgesloten.
...dat we aan het eind van ons geld eens NIET een stuk maand over hebben.
...voor de leuke uitstapjes met Diego.
...dat ik nog steeds geen spijt heb van het stoppen met mijn studie.

Please, 2013:
...ik zou deze keer graag mijn werk behouden.
...de Lotto winnen zou ik ook wel leuk vinden. Een klein miljoentje is genoeg, hoor.
...mogen we nog een keer mama en papa worden?
...en grote broer, natuurlijk, die dan twee jaar is geworden. Met een hopelijk net zo fantastisch feest.
...laat het stoppen met roken voor nu en altijd eens lukken?
...een schitterende zomer, ajb?
...een immer gelukkig, immer gezond en immer fantastisch jaar zonder pijn en verdriet. Of is dat een beetje onrealistisch?
In ieder geval alvast bedankt, 2013!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten