woensdag 6 februari 2013

Van die dingen die ik me soms afvraag

  • Waarom kom ik enkel bij aan mijn taille? Waarom niet aan mijn borsten of heupen, want daar zouden een paar centimetertjes meer zeker niet misstaan.
  • Komt er ooit een dag dat de wasmand níét knoertvol (is dat een woord?) is?
  • Wat betekent ´moenie´? Ieder die het weet, steek uw hand op. Ik geraak immers niet wijs uit mijn Chinees sprekende peuter.
  • Waarom heb ik chronish plaatstekort?
  • Waarom is Mike zo´n eikel? En nog lelijk ook. Maar dat vind ik best grappig, vooral als hij staat te verkondigen hoe prachtig hij zichzelf wel vindt.
  • Hoe kan het dat ik zo´n levenloze fantasie heb als het aankomt op de inrichting van mijn appartement? Een bloemetje hier en een fotootje daar en ik ben al fier op mezelf. I mean, come on!
  • Zou ik een poetsvrouw nemen?
  • Mag ik nog hopen dat het gat in mijn navel dichtgroeit (ik heb twee gaten in mijn navel, menschen: één heb ik er bij mijn geboorte gratis bij gekregen, de tweede heb ik doelbewust laten zetten)? Of ga ik best terug aan de piercings?
  • Waarom kan ik niet een van de gelukkige zijn die een lottoticket voor 2 euro koopt en meteen honder miljoen euro wint?
  • Zou het, god behoede ons, echt waar zijn dat alle modetrends terug komen?
  • Als je kon kiezen tussen twee jobs, zou je dan kiezen voor de job met leuke uren, maar minder loon en twee uur rijtijd per dag; of voor de job met minder leuke uren, meer loon en maar tien minuten rijtijd per dag? (Ik heb dus een job! Nee, TWEE jobs. Ik moet alleen nog even kiezen welke het wordt)

7 opmerkingen:

  1. Oei dat van die jobkeuze da's een lastige!! Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. 2uur reistijd is heftig!! 10 minuten is fijner. Succes met je keuze, ik kan je helaas geen advies geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die reistijd is per dag he, dus heen en terug. Maar het blijft een lange afstand natuurlijk, die 2 uur. Ik heb de knoop doorgehakt, het worden de 10 minuten! Bedankt, trouwens!

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd, ik denk dat je de goede keuze gemaakt hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je vragen 1 voor 1 beantwoord haha Jij zit vol met vragen zeg! :D

    *Ieder komt weer ergens anders aan bij mij is het mn achterwerk :S

    * Nee,bijhouden van je was is het antwoord meer kan je niet doen

    * ´moenie´ Wanneer zegt ie dat, in welke situatie?

    * cronisch plaats te kort herkenbaar, vaak omdat je hoofd dan ook overloopt en vol zit :) (met vragen :D )

    *GTST? Geen idee :)

    * Komt waarschijnlijk omdat je mama bent geworden en al je aandacht aan je man en kind besteedt? Het is herkenbaar..

    * Als je het geld hebt voor een poets vrouw haha doen!

    * nee die groet niet helemaal dicht ik heb het er ook nog zitten.. en dat al 7 jaar -.-

    * dat vraagt die man van me zich ook af hij droomt ervan miljonair te worden, gelukkig kun je niet worden gelukkig moet je al zijn..

    * Geen idee maar de 80's (sorry mensen) vind ik echt vreselijk kwa mode..

    * Zeker voor de leuke job dan maar minder geld maar dan geniet ik wel tenminste van wat ik heb, zoveel mensen die werken voor een huis waar ze alle in het weekend van kunnen genieten.. dan kun je het beter maar leuk hebben op je werk toch?

    Herkenbaar hoor die vragen :D
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha bedankt voor de inzichtelijke antwoorden :D

      En wat betreft de job: ze lijken me beiden even leuk hoor. De werkuren bij de ene job zijn gewoon wat makkelijker in te passen, bij de ander zijn het flexibele uren. Maar als ik begin bij de job met de leuke uren (20u per week), ben ik twee uur per dag onderweg, dus ben ik 30u per week weg eigenlijk. Dan kan ik evengoed ergens anders meer uren gaan werken, korter bij huis. Zoals bij de andere job. Daar is het 24u en misschien wel een flexibel uurrooster (wat soms ook positief kan uitdraaien eigenlijk, als in 3 dagen van 8uur werken) maar ik haal me minder gedoe op de nek en het lijkt me wel een heel leuke job!

      En die Mike is uit Jersey Shore, afschuwelijk hoe hij zich vaak aanstelt :D

      Verwijderen
    2. En moenie zegt hij op willekeurige momenten, tegen willekeurige voorwerpen, in willekeurige stemmingen . Het kan dus eender wat zijn :¨p

      Verwijderen
  4. Misschien zijn stopwoordje, zoals leuk, of mooi, wie weet kom je er nog achter haha Veel plezier bij je nieuwe job! :D

    BeantwoordenVerwijderen