maandag 11 februari 2013

Waar ik gisteren achterkwam

Rauwe champignons zijn dus gewoon giftig!
En dan heb ik het niet over paddenstoelen in het bos waarvan je niet weet welke eetbaar zijn of niet (die eten we niet, want daar woont Plop) , maar gewoon die witte misbaksels uit de supermarkt.
Waarom heeft NIEMAND me dat ooit eerder gezegd?
En ik maar trots wezen als zoontjelief aan de champignonnen zat. Rauwe, welteverstaan.
Wat voel ik me dom, stom, ontaard en vooral een waardeloze moeder.
Damn you, champignons!

4 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat ze giftig waren, maar rauw weten, dat leek me al nooit zo lekker. Voortaan lekker bakken dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik blief het ook niet rauw hoor, maar hij vond het lekker dus ik zag er geen kwaad in.. Verkeerd gedacht! Idd voortaan bakken!

      Verwijderen
  2. Dat meen je! Ik at ze vroeger ook rauw! NEEEEEEEEEEE

    BeantwoordenVerwijderen