woensdag 22 januari 2014

10 leugens die moeders vertellen


omdat het nog eens tijd werd voor een lijstje.
  • Die 20 kilo? Die waren er een week na de bevalling zo weer af, joh. Zonder moeite, uiteraard.
  • Ik heb nog nooit pies in mijn oog gehad.
  • En zeker geen diarreepoep in mijn hand.
  • Ik vind het geweldig als hij me om 4u 's nachts wakker roept om kiekeboe te spelen. De band die je dan schept.
  • Oh wat zeg je, een witte vlek op mijn trui? Nee, dat is heus geen kots hoor. 
  • Ik kan naar de wc gaan zonder dat iemand in de pot kijkt om te zien wat erin valt.
  • Als ik een dringend telefoontje moet plegen zit mijn kind geduldig op me te wachten. Tuurlijk probeert hij dan niet uit de vissenkom te drinken.
  • Mijn kind heeft nog nooit de afstandsbediening in de wc gegooid.
  • Ik heb nog nooit een broodkruimeltje in mijn mond gestoken, dat daarna een stukje opgedroogd snot bleek te zijn.
  • Ik zit heus niet mee naar Dora te kijken voor mijn eigen plezier. Doe ik voor mijn kind. Heus. (het lukte het lukte het lukte jeeeeejjj yes we did it!)
*tegen elkaar. Deel 2 volgt.**




1 opmerking: